Busiga så här på morgonen.

Hur trött som helst, kunde inte avslutat min dag på ett bättre sätt, inte med bättre personer heller för den delen.
9C bästa klassen någonsin. Verkade iallafall som att alla hade det trevligt och roligt! Även nästan alla från klassen deltog! Well, dem som inte kom hade väl en anledning till det antar jag, visst var det synd att alla inte deltog. Men ska jag vara ärlig så tvekade jag själv, men ångrar inte nu i efterhand att jag deltog alls!

Tja.. Jag vaknade till liv vid tio i morse, sprang ner till frysen och hämtade skinkcreps och tjockade i mig det tillsammans med Viktoria, smala! I kväll blir det kanske att dra hem till August tillsammans med Simon, Viktoria och Izak. Mysigt.

Har varit busig och lekt med mammas dator också, bytte bakrundsbild, hihi.
Bilder från dem senaste dagarna kommer förhoppningsvis upp idag, fast senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback