Förlåt mig, har inte haft på min dator denna veckan.

God kväll och ursäkta mig för att jag inte har hunnit att blogga! 
Jag har haft fullt upp, träffade älsklingen en snabbis onsdag, torsdag och fredag.
Vi har knappt setts, har fullt upp hela tid. Känns jobbigt.
 
Igår var vi hemma hos familjen Tössberg, fick lite grillat, spelade idiotkunskap och hade det trevligt.
Jag, Emma och Jenny drog hemmåt innan regnet kom. Var rätt skönt. Vi färgade även mitt hår igår.
Ännu blondare och utan utväxt, hope you like it, bitch.
 
Idag så har jag varit utomlands, Norge. Vårat kära grannland.
Var till Halden, vi gjorde ingenting utan bara körde igenom. Vi skulle vidare till Nordyköpcentrum - Strömstad.
Fick mig lite kläder och andra nödvändiga saker. Kanske lägger upp det imorgon, om ni har tur. 
 
Har absolut ingen lust att sitta framför datorn. Varför? Jag har ingen aning. Orkar helt enkelt inte. 
Nu ska jag hjälpa Jenny med hennes lösnaglar. Får se hur detta går. Hoppas på det bästa iallafall. 
 
Slänger upp en bild på mig och mitt nya hår. Jag hoppas att ni förlåter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback