Jag börjar jobba imorgon!

God kväll! Sitter och kollar på how I met your mother just nu, TV-söndag.
Var tyvärr inte med Hannah idag på grund av olika anledningar. 
 
Vet inte vad jag ska berätta, kollat på TV idag med. Massvis av friend zone bland annat.
Annars har det inte hänt någonting.. Ingenting alls. Badat, duschat, ätit, handlat, kollat TV. Vilken söndag.
 
Imorgon börjar jag jobba på ett ålderdomshem här i Mellerud, skönt att känna både personal och andra som ska sommarjobba där. Jätteskönt! Börjar klockan nio imorgon, slutar det vet jag inte? Clara kommer iallafall och hämtar upp mig. Toppen!
 
 
Massa bra på TV nu ikväll, Pauly D avslutar jag kvällen med iallafall. Awesomeness, vem älskar inte Pauly D?
 
X_bdaeff46_large 
Bild från we heart it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback