Nu kan jag dö lycklig!

Bloggar direkt från Dreamhack! Har nyss sett De vet du uppträda! Trodde jag skulle dö, så snygg Chris är! Jisses! Stod dock blygt vid våran plats.. Men iallafall! Har det toppen här, sitter med bästa folket och inte så mycket fjortisar har setts än! 

Tog en frukost på Mc Donalds innan vi var framme på Dreamhack. Känner mig smal.. Dock har jag inte ätit något sen dess, dock har jag köpt en påse chips som jag inte öppnat än. Smal :) 

Vet inte vad jag mer ska berätta, snart så ska Ismen uppträda. Lyssnar på musik just nu, skönt att slippa allt babbel ibland, kan ni gissa vad som spelas i Erikas hörlurar ? Jo De vet du så klar! Älskade, älskade De vet du! 

Nej nu har jag inte något mer att säga.. Ingenting.. Mer.. Bloggar mer direkt från Dreamhack när jag har skrapat ihop något att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback