Rubriker är alltid svåra att komma på.

God kväll, jag är hur trött som helst kommer att lägga mig efter detta inlägget - lovar.
Jag gjorde ingen egen middag, utan jag åt en pytteliten bit fisk. Well, såsen var iallafall god. Dock varit hungrig hela dagen. Smal.
 
Efter middagen åkte jag och pappa upp till Apoteket och köpte salva och plåster till mig. Jag brände mig på kol på DH. Hur smart är inte jag egentligen? Haha, ni vill inte ens vet hur det gick till heller.. 
 
Vid fem tiden mötte jag upp älsklingen och dem andra. Träffade även en ny trevlig tjej, riktigt söt tjej som hette Sandra. Jätte go! Vi gjorde ingenting särskilt som vanligt. Standard. Vi bor i Mellerud, vad finns det att göra?
 
Drog mig hemmåt vid nio, la mig i soffan och kollade på TV. Det gör jag fortfarande just nu är det South park. Alltid lika roligt att kolla på, haha. Var längesedan jag såg på det nu! 
 
Vet att ni inte har fått sett mig på ett par dagar, men jag är lika snygg nu som då. Oroa er inte.
God natt allesammans, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback