Sömnen är min bästa vän.

God morgon, ja det är iallafall morgon för mig! Jag blev väckt för en halvtimme sedan, tack mamma.. Men jag antar att det var dags att gå upp trotts allt. Kanske snart även ska dra mig ut ? Är ju trottsallt 24 grader ute, härligt.
 
Igår så sov jag en stund innan Tim ringde och väckte mig för att jag skulle följa med han till stationen och möta älsklingen. Dock åt jag direkt när jag vaknade, för middagen var redan klar, haha. Jag blev iallafall bjuden på köttbullar och potatis. Mosters köttbullar, mums.
 
När jag väl hade ätit klart så kom Tim och hämtade mig, vi gick ner mot stationen och mötte upp älsklingen, sen mötte vi upp Bettan och Emma. Ja, tiden gick fort, vi gjorde ingenting. Eller, jo dem åt men jag hade ju redan ätit. Från att inte äta någonting alls  till att äta en riktig middag, hur underbart är inte det på en skala?
 
Idag vet jag inte vad dagen bjuder på.. Moster Stina drar sig upp mot Dalarna igen, morfar ska laga middag, fisk. Jag fick dock göra egen middag om jag inte ville ha, världens bästa morfar som inte tvingar mig att ära äcklig fisk. Men ja, jag ska iallafall testa den, bara för att vara ett snällt barnbarn.
 
Ha det så bra, bloggar förmodligen mer senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback