Random shit, jag tog av min syster.

Ditt namn? - Sara Erica Charlotte Brändström (Olsson)

Ditt bloggnamn? - http://ssaraduvet.blogg.se/

Favorit årstid? - Sommar!

Gillar du någon just nu? - Nej, änna skönt!

Beskriv killen/tjejen du gillar -

Är du oskuld? - Ja

Om inte, vilka har du legat med? -

Vill du gifta dig någongång? - Hittar jag den rätte, så ja!

Vill du skaffa barn? - Helst av allt skulle jag vilja ha tvillingar, åh gos!

Hur länge har du bloggat? - Sen 2008 - 2009, detta är den enda bloggen jag har haft tror jag?

Har du haft en blogg innan du skaffade denna bloggen? - Nej jag tror inte det.

Vad gjorde du igår vid 22.22? - Snackade med goaste Robin!

Vem delade du senast säng med? - Syrran.

Vad gjorde ni? - Sov.

Vilken film såg du senast på? - Bra fråga..

Har du facebook? - Ja.

Om du har det, vem skrev du senast med i chatten där? - Kenny.

Vad skrev ni? - Vi pratar om dagen som har varit och resonerar kring den.

Börjar du tröttna på frågorna? - Ja, men jag har inget liv.

Vad ska du göra idag? - Sova.

Vad ska du göra imorgon? - Städa huset.

Vad tänker du när du ser dig i spegeln? - Vill ni inte veta, attentionwhore.

Vad är ditt bästa betyg? - MVG. På tal om betyg, fick VG på svenska nationella svenska läsförståelsen!

Vad ska du göra efter detta? - Antingen kolla på big brother eller fråga någon grabb om han vill snacka med mig, har ett urval av härliga killar!

Vad vill du ha just nu? - En systemkamera och sommar!

Vad vill du säga nu, innan du går? - NI MÅSTE HJÄLPA MIG HÅLLA I GÅNG MIN BLOGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback