Rätt snygga svenska artister ändå!

Kvällens sista inlägg, vill tacka mina nära och kära för en underbar dag! Idag har jag snackat med David och Marcus på skype - världens bästa uppfinnelse, skype♥


Nu till det inläggetska handla om!

Har lagt märke till att Danny Saucedo och även Eric Saade är rätt snygga ändå! På vissa bilder alltså! 
Brukar inte lyssna på den sortens musik, men för omväxlingens skull från dubstep så satte jag på Danny! 

Sen googlade jag lite mer och även Ola Svensso,Måns Zelmerlöw och Darin ser ju bra ut.. ? :o
Dock gillar jag inte musikstilen.. Men.. Ja vi svenskar ser rätt bra ut ändå tror jag!
Vem av dessa kända Svenska artisterna tycker ni är snyggast?
- Själv tror jag jag tycker Danny eller Eric!

Ola Svensson?

Måns Zelmerlöw?

Darin Zanyar?

Danny Saucedo?

Eric Saade?


Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Jag har gjort den i photoshop, åh tack! :D

2012-03-17 @ 22:49:06
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Elina

Eric och Ola! ^^

2012-03-18 @ 12:18:13
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback