8 dagar återstår!

God morgon alla söta (eller fula) bloggläsare! - Skämt och sido, såklart! Här är vi alla söta.

Gick som vilken tisdag som helst upp klockan fem, ja varför skulle jag sova längre?
Var ju inte alls så att jag sov 5 timmar längre igår, nejnej! :) 
Äsch, jag ska väl inte klaga? Är ingen riktigt bonne (än) då hade jag fått gå upp så varje dag ju! 
Nu är det ju bara två gånger på en vecka, men det räcker mycket väl - haha! 

Idag har vi bara mediaproduktion och gympa på skolan, vet inte riktigt vad vi ska göra.
På median ska vi vääl börja med någonting nytt tror jag? Gympan har jag ingen aning, vissa säger att vi har bad och vissa säger att det är vanligt.. Har bara med mig vanliga kläder så får väl hoppas på det! Annars har jag väl i försvar att jag var sjuk förra gympalektionen! 

Ja så här sitter jag i soffan för att fördriva tiden, hur? Nu är väl ingen vaken eller? 
Nej verkligen inte.. Det är bara 7 personer av 1273 inne på min facebook.. Illa eller, haha! 
Men jag sitter och fördriver tiden med att skriva onödiga saker som ni kan få läsa och lyssnar på bonne musik!
 
Nostalgitripp sommaren 09 - sommaren 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback