Tjenis penis lillebror!

God eftermiddag allesammans! 
Har precis käkat lunch tillsammans med Lisa, Lotta och Hanna och innan det så hade vi matte och NO.
Jag vet att ni alla bryr er. För det gör ni ju eller hur? 
 
Det är första oktober idag. Jag tycker det är så härlig med hösten! 
Att vara hemma och mysa eller ute och fota de fina löven! Kan inte finnas så mycket bättre! 
Hoppas på en bra månad iallafall, hoppas på MYCKET blixtrar och dunder! Jag älskar det mer än något tror jag! 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Snart börjar historialektionen, yay. Efter det har vi svenska sen slutar vi. Klockan fyra. Tar fyra bussen till Brålanda och från Brålanda till Mellerud. Simpelt. Nej men har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva och vet inte varför jag skriver. När jag kommer hem ska jag visa er en överraskning! 
 
Höstliknande outfit, dock inte dagens.

Kommentarer
Postat av: Emma :)

plz sara... sluta gå in på mitt rum och ta smygfoton.. :(

2012-10-01 @ 16:06:59
URL: http://snigelbajs.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback