CHOKKOMOMENT.

God kväll! Klockan har precis passerat sju och här sitter jag i vårat finrum och pratar med mina fisar. 
Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Dem spelar.. Nördar. Vet inte vad dem spelar men ja.. Dem skriker och trollar varandra. Det är gött dä. 
 
Idag har jag varit hos farfar och Marita och hälsat på tillsammans med mamma, det var trevligt att träffa dem. 
Fick även hemmabakta bullar och citronkaka, det var smaskens!
 
Har ingenting särskilt att berätta.. Jon tycker att jag skulle skriva om katter, jag har en katt. Hon är svart och vit. Heter Busan och är 4 år. Hon har haft tre kullar med kattungar. Alla bor överallt i hela Sverige. Gött mos. 
 
HEJ DÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback