Kapten Röd idag!

God middag onsdag! 
Stannade hemma även idag, var inte helt frisk när jag vaknade utan hade lite feber. 
 
Men det skiter vi i, i kväll blir det Kapten Röd! 
Hur underbart ska inte det bli att kolla på honom andra gången, detta året?! 
Får även uppleva det tillsammans med bästa Hannah.Kommer säkerligen träffa andra Mellerudare, känner mig lite outstanding nu när jag inte är så mycket i Mellerud längre. Och inte går på Rådaskolan, haha. Skvallerskolan nummer ett. 
 
Ska iallafall ladda upp inför ikväll genom att lyssna lite på Kapten Röd och kolla på film.
Dä ä gött dä'. Jag vet inte riktigt vad jag mer kan skriva? Finns inte så mycket intressant som händer i mitt liv faktiskt, tråkigt nog.
 
Här har ni lite försmak, detta var jag på i somras! Underbart! Mannen kan sin sak!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Haha jag använder inte Tumblr jag bara kollar bilder :)

2012-09-12 @ 17:21:28
URL: http://erikakarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback