Words can cut just as deeply as any blade.

God kväll! Och förlåt för att jag inte bloggat! 
Inte haft tid! 
 
I går natt så sov syrran och Hannah i min säng. Ja alltså sov Hannah över.
Trevligt var det iallfall. Vi vaknade runt nio tiden och Hannah drog runt ett. Då kom Viktoria. 
Vi drog upp till morfar och handlade åt honom. 
 
Jag och Viktoria har inte gjort mycket idag inte. Vi har suttit på mitt rum, pratat, kollat på film och skrattat. 
Världens bästa vän är vad hon är. Tack vare att hon kan få mig att le. Tack kära vän. Tack även för att du stod upp för mig mot personen som ringde under filmen också. 
 
Jag har även köpt mig ett läppstift. Från ICA. Kan ni tänka er?
Läppstiftet heter Star lips från märket Nordic cap of Sweden.
Jag vet inte om det bara säljs i Mellerud eller över hela landet.
Fanns iallafall läppstift, läppglans och nagellack för 10:- styck! 
Och läppstiftet var faktiskt bra! Jättebra med tanke på priset! 
 
Jag tycker iallafall att läppstiftet passade mig. Jag valde LS05 som är en mörkare version av röd.
Vad tycker ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback