Goodwill, poppin' tags

^ frän rubrik som ingen i hela världen kan gissa vilken låt den kommer i från! 

Hej på er! 
Idag var det alltså dags för skola igen, och jag känner att jag inte riktigt var redo på det för nu är jag helt slut! 
Började dagen med matte och NO, jag gjorde inte så mycket men det jag gjorde räckte väl (iallafall inom NO:n) 
Sedan var det dags med histora, även där var jag inte så aktiv men lite gjorde jag iallafall, svenskan var väl också lite halvdan, men fick iallafall reda på mitt betyg på bokredovisningen, fick ett C, utan att riktigt fatta varför, men det var ju rätt bra! 

Nu har jag precis käkat gryta för andra gången idag, tur att de va olika grytor iallafall.
Ska snart fylla i vad jag har ätit, kanske kolla lite på Degrassi eller glo framför facebook, twitter och tumblr.. Men först ska jag njuta lite till av att sitta i min nya sportBH från Newbody som Viktoria kom med idag, härligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback