I'm so damn lucky!

God kväll på er! 
Här sitter jag och latar mig i soffan, jag är trött och har ont i kroppen..

Idag har humöret varit på topp större delen utav dagen, vi gjorde till och med provet lite roligt. 

Efter skolan gick jag, Natta, Mary och Julia till Oden för att kolla runt lite. 
Fanns inte så mycket, men hittade iallafall en sådanhär stålsak till håret som tidigare kostat 30 kr  fick den för 7 kr! 
Älskar rea ♥

Tog bussen hem tillsammans med Natta MEN GLÖMDE MIN PÅSE MED PLÅNBOK OCH ALLTING PÅ BUSSEN! 
Efter ett antal minuter av panik skriver en gammal barndomskompis att hennes pappa hade tagit hand om min plånbok! Gud vad glad och lättnad jag blev! Jag har en sådan otrolig tur ibland! 

Nu håller pappa och Emma på att göra fruktsallad och det ska bli jättegott! Nyttiga familjen! 
Bjuder på en fattifatti boom boom bild, varsågod♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback