I'mma be on the top of the world

God kväll!
Alltså detta med hälsningsfraser i varje inlägg känns bara tillgjort, ellerhur? Man vet aldrig vad man ska skriva.

Började som sagt skolan idag! Och träffade nästan alla i från klassen idag också, några var fortfarande lediga men större delen utav klassen var där. Det var kul att se alla framför allt mina tjejer! Har gått några veckor sen sist, alla har varit upptagna med sitt, tillexempel jag var på Azorerna. 

Började inte förän 10:30 idag och slutade efter att par timmar med mycket tjat i klassrummet.
När skolan slutade så sprang jag, Lisa och Linnéa över till Hemköp och jag och Lisa köpte oss var sin sallad som vi mumsade på innan jag drog hem och de skulle vidare till Överby. 

Nu är jag helt slut, glömde som vanligt att ta min järntablett så har bara mig själv att skylla. 
Får försöka få in det i någon slags rutin, men jag vet inte hur..

Ville bidra med en bild men ser förjävlig ut så detta är allt ni får.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback