''Berätta om en person som har betytt mycket för dig''

Detta är en jättesvår fråga eftersom det finns så många som har betytt så mycket för mig.
Att min familj har betytt mycket för mig är givet även så mina närmaste vänner. Dessa personer har jag hela mitt liv att tacka för, det är först nu när man tänker efter hur mycket de faktiskt gör för en.

Men för att få fram någon specifik person i detta får jag säga Sebastian, han har varit med mig i så mycket under så kort tid. Han var med mig när jag opererades och då hade vi bara varit tillsammans i två månader, det betydde hur mycket som helst för mig och det är han medveten om. Han kom även och överraskade mig efter att ha varit i Norge ett par veckor, det var en jättefin överraskning! Som de flesta personerna som är i ett förhållande kan känna igen sig i är att den man älskar kan ändra på ens humör rakt upp och ned, varför det är så har jag ingen aning om!
Och nu återstår det bara två veckor kvar av hans praktik, ska bli så skönt att få hem honom! 

Att jag just valde honom betyder inte att mina vänner eller min familj betyder mindre, men det är svårt att just välja en kompis ur min kompiskrets eller en familjemedlem! 



Och anledningen till att detta inte kom upp igår var att jag inte kom in på blogg.se igår, vet inte vad det beror på men så ligger det till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback