En lista fram till jul


Hittade en lista på Lovisas blogg som höll på fram tills julafton och denna har jag inte sett på någon annans blogg innan och antar att den är ny, så jag tänkte göra denna fram till jul så kommer (förmodligen) ett inlägg in varje dag!

1. Berätta om din stil.
2. Berätta om vad du har på dig idag.
3. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
4. Berätta om hur du får dina kläder att hålla längre.
5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.
6. Berätta om en person som inspirerar dig.
7. Berätta om en person som betytt mycket för dig.
8. Berätta om ett klädesplagg som du minns från din barndom.
9. Berätta om din stil när du var 15 år.
10. Berätta om någonting som du tycker är alldeles särskilt vackert.
11. Berätta om det fulaste du vet.
12. Berätta om musik som inspirerar dig.
13. Berätta om ett minne från din uppväxt.
14. Berätta om din stil för ett år sedan.
15. Berätta om din favoritmaträtt.
16. Berätta om det bästa köpet i ditt liv.
17. Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.
18. Berätta om en ikonisk/historisk person som inspirerar dig.
19. Berätta om ett foto som berör dig.
20. Berätta om din student.
21. Berätta om vad ‘mode’ betyder för dig.
22. Berätta om det du tycker är vackrast hos dig själv.
23. Berätta om en gång när du kände dig ensam.
24. Berätta om en gång när du kände dig älskad.

Min stil är inget särskilt skulle jag påstå. Jag tar det jag tycker ser bäst ut på mig själv, älskar att kombinera kläder på olika sätt och på så sätt komma fram till en helt ny look. Jag tycker det är viktigt att man trivs i kläderna man bär på och att de är bekväma.

Mina överdelar kan variera beroende på humör, kan vara stickade tröjor, basic tröjor, linnen/t-shirts och en kofta eller liknande. Är jag riktigt på humör använder jag gärna ett halsband, men det händer inte så ofta.

Ned till har jag sällan jeans på mig, då jag inte tycker att jag passar i det eftersom jeans ALLTID är för långa för mig och ''korvar'' sig i benvecket. Har oftast svarta tights eller svarta nylonstrumpor med cykelbyxor under.

På fötterna har jag just nu ett bar kängor som jag försöker att gilla. Hatar att ha små fötter (strl. 33-35). Men när det inte är vinter använder jag ALLTID converse. Har ägt fyra stycken par och jag bara ÄLSKAR dom!

Vet inte vad jag ska kalla min stil, har väl ganska bekväm stil.




Några av 2013's outfits.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback