Julen närmar sig och jag har redan fått ett fint paket

Hej på er allesammans, jag är ledsen men jag har inte haft tid att blogga! 
Och inte haft någon lust att fortsätta på den där listan heller, den kändes ganska meningslös att ingen riktigt brydde sig om den, hehe. 

Som vanligt ska jag sammanfatta mina dagar sen senast jag bloggade.

Torsdags : Pluggade som en idiot på min essä (fortfarande inte klar)  

Fredags : Julavslutning i skolan, åt massa godsaker och hade julklappslek hemma hos Emma med tjejerna. Jag fick en dinosaurie av Linnéa som nu sitter i våran gran.
Bilden är snodd från Lovisa


Lördags : Fick äntligen träffa min prins (som förövrigt är mitt fina paket) vi kollade på tre avsnitt av Breaking Bad OCH THIS IS US (!!!!!!!!) alltså One Directions film. Eftersom jag är halvdålig (helt egentligen) så somnade vi rätt tidigt. 
Att bli bra på bild är inte riktigt min grej...
 
Igår : Jag vaknade vid tjugo över nio pratade med Viktoria i telefon i en timma och väckte sedan Sebastian som jag tyckte kunde gå upp då. Sedan gick jag och duschade och sedan hämtade Sebastians pappa honom och hämtade mig senare. Så jag följde med honom hem alltså, när vi väl kom hem till honom så spelade vi en massa kortspel (byggare Bob lotto, UNO, skippo, skitgubbe, finns i sjön) och jag vann 75% av spelen, jag är hur bra som helst helt enkelt! 

Idag : Blev väckt vid kvart över åtta, gick upp och drack kaffe, vid tio åkte jag och Camilla in till Mellerud och utförde ärenden. Kom hem vid tolv och då ''vilade'' jag fram tills jag och mamma åkte ut i kaoset för att handla. Efter maten gjorde jag knäck, de blev jättegoda och nu ska jag spela Bingo med min familj, kalajs!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback