Julmys i Göteborg

Igår åkte jag och mina sex favoriter till Göteborg för att få lite julkänsla. 
Vi hade jättetrevligt tillsammans och det var jättekul! 

När vi först kom till Göteborg begav vi oss till Haga för att gå på den årliga julmarknaden som hålls där.
Det var väldigt mycket folk och de flesta stånden var matbaserade, men det var roligt! 


Efter Haga blev vi hungriga och letade efter någon stans att äta, eftersom det var så mycket folk överallt var inte det de lättaste, men tillslut fick vi ett bord på Kosmos som var en liten trevlig restaurang. Med otroligt god mat! 
Jag och Linnéa beställde en clubsandwich och den var helt galet god! 


Efter lite mat i magen begav vi oss till Liseberg ett par timmar och strosade runt där, vi klappade djur, åt kanderade äpplen, brända mandlar drack björk saft och var ständigt mätta. Vi lekta lite i kanin landet också bara för det var kul.


Sist men inte minst stod vi och kollade på musik hjälpen, givetvis hade vi varit där några gånger tidigare under dagen men denna gången stannade vi riktigt länge, vi hann se Oskar Linnros framträdande och när de gick ut, vi hade en jättebra utsikt och det var hur skönt som helst eftersom jag inte gillar folkmassor. Vi alla skänkte lite pengar också tror jag, det kändes riktigt bra!
 

Några av dessa bilderna har jag snott av Lovisa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback