Hurtig kan jag påstå att jag har varit idag!

God eftermiddag! 
Efter en powernap på 47 minuter är jag redo att blogga! 

Idag gick jag upp vid nio tiden, kollade på TV och sedan var det dag att göra sig i ordning för gymmet och badet! 

Vi kom till gymmet 10:20 och det fanns bara tre personer förutom oss där! Hur skönt som helst! 
Sprang 10 minuter, cross trainade 10 minuter och rodde 10 minuter! + lite styrketräning! 
Sedan så simmade vi också, 250 meter hann vi innan det blev knökfullt på motionslängan, det kom massvis av folk helt plötsligt..

Sen kom vi hem, kollade på tv lite grann och sen gick vi och la oss, när vi vaknade var klockan 15:00, wooops, powernap.. Men skönt var det iallafall! Och tänk på mig jag brukar inte vara uppe såhär tidigt, jag sover ju så länge jag klarar av och är uppe så länge som möjligt! Men nej,nej! 

Sliten tjej med ett leende på läpparna trottsallt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback