Spambloggat denna helgen..

Tjugo frågor.

1. Är han lika besatt av mig som jag är av honom?
2. Tänker han på mig i detta ögonblick?
3. Har han någonsin tänkt på mig?
4. Han han aldrig tänkt på mig?
5. Var vårt möte lika fantastiskt för honom som för mig?
6. Kommer jag alltid känna såhär?
7. Kommer jag vara besatt av honom resten av mitt liv?
8. Hur smart låter det?
9. Varför kan jag inte sluta tänka på honom?
10. Håller jag på att tappa greppet totalt?
11. Känner jag honom?
12. Går han också i ettan?
13. Går han överhuvudtaget på samma skola som jag?
14. Varför har han inte avslöjat vem han är än?
15. Kommer han någonsin avslöja vem han är?
16. Vad väntar han på?
17. Har han redan en flickvän eller pojkvän? 
18. Tycker han att jag är ful?
19. Tycker han att jag är en idiot?
20. Är jag en idiot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback