Film, tåg, träningsbyxor.

God kväll allesammans! 
Här sitter jag, Sara den rara och skriver. 

Dagen har varit rätt bra trotts att jag behövde gå upp klockan 5 imorse.

Vi började med media lektionen, då hade vi Freddie vilket betydde att vi hade film! 
Vi skulle spela in en reklam film på 3 timmar, det låter mycket men att komma på en idé till att komma till handling det tar sin lilla tid + redigering. Hade vi haft mer tid på oss hade det blivit bättre såklart! Men det var en bra övning inför vårt långa projket med reklam.

Sen hade vi engelska, vi jobbade jättemycket men tiden gick i rasande fart ändå. 
Vi höll på med Titanic grejer, roller osv. Jobbigt, men ja,ja.

Efter skolan tog jag och Julia bussen till centrum och tog en fika på Espressohouse innan vi skulle med tåget.
Som vanligt var tåget försenat när Julia ska med, så jag missade min buss, IGEN.
Åkte iallafall samma buss som Viktoria och fick tjata med henne en stund. 
 
Efter vi hade käkat middag (lasagne, mitt val eftersom det är min namnsdag, tack mami♥) åkte jag och mamma till Bloms för att kolla på ett par träningsbyxor för 160:- , de var rätt sköna och framför allt billiga så köpte dom faktiskt. Får hoppas på att dom har bra kvalité så dom inte går sönder med en gång bara! 

Nu bör jag städa mitt rum om jag ska sova över hos Izak tillsammans med Viktoria.
Det ser ut som en svinstia, haha. YOLO. Kanske borde sätta fart, men ska först välja inriktigningar till 2:an och 3:an, bäst nu när jag inte är helt slut kanske, dom ska vara inne i morgon. Sen ska jag ta en lååååång dusch eller kanske ett bad. Får se, ska iallafall ha en mysig kväll och hoppas att ni också får det! 

Ha en fortsatt bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Julia den awesome

HAHAHAH VAD VILL DU MITT LIV...

Svar: Ingenting :*
Sara Brändström

2013-01-24 @ 23:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback