När jag somnade var det fredag, när jag vaknade var det också fredag.

God förmiddag allesammans! 
Vaknade för tjugo minuter sedan vid elva tiden. Jätteskönt att få sova ut! 
Magen börjar kurra nu och jag funderar på om jag ska ta mig en drickyoughurt! Mums.

Ligger fortfarande i sängen slö som jag är, igår låg jag två timmar innan jag orkade gå upp haha.
Har iallafall sällskap, min pissemisse låg här när jag vaknade. Iallafall någon vill umgås med mig! 
Katter är mycket trevligare än människor (dock inte när dom går där i från eller fräser.. eller river/biter...) !

Idag blir det väl att ta det lungt som alla andra dagar. 
Kanske ska träffa Tim en snabbis för att kolla på några sms. Har inte träffat den killen på år (bokstavlig träffade han senast 2012 ;PpPPpPPPpPPPpPPPPPPppPPoch dar!  Ska bli trevligt det med! 


Nyvaken tjej och en vig katt. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback