Panda da Panda.

God morgon alla morgontrötta eller morgonpigga människor! 
Hoppas ni har sovit gott, det har då jag. Som en stock känns det som.
5 timmars sömn är bättre än ingen, ellerhur? 

Så, jag gick upp klockan 5 som varje tisdag. 
Valde kläder, borstade tänderna, sminkade mig och tog ur flätorna från håret. 
Hade mycket tid över så jag såg det sista avsnittet av Degrassi säsong 3 också. 
I kväll blir det väl att börja på säsong 4 kanske? 

Sitter just nu med ett mega headset, lyssnar på Panda da Panda, tänk att jag faktiskt har sett dom live! 
Ser säkert helt mongo ut, men yolo. Mina små hörlurar är ju sönder så detta är allt jag har, och vem vill åka buss 6.10 på morgonen och försöka hålla sig vaken utan musik? Vem kommer ihåg hur jag såg ut 15/1 2013 om 20 år? Ingen, inte ens jag om jag inte läser denna bloggen förstås.. Då vet jag ju.. Haha. 

Om en kvart börjar lektionen och mina vänner har inte kommit än, ensam tjej som fuckade ur på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback