Avundsjuk

God förmiddag! 
Vaknade vid tio tiden efter någon timmas sömn bara, känner mig dock inte så trött men kanske kommer under eftermiddagen. 

Det jag egentligen bara ville säga var att jag är jätteavundsjuk på mitt Dreamhack crew som just nu är på Dreamhack och har roligt utan mig för andra gången i rad..

I vintras kunde jag inte komma pågrund av att jag skulle operera mig, nu kan jag inte komma för att jag inte har råd eftersom jag nyss såg på One Direction och ska snart åka till Azorerna, men nu i vinter, dååå, dååå ska ingenting hindra mig! Jag måste dit EN gång till innan jag fyller 18! 

Hoppas mina saknade vänner har det kul iallafall, och att de saknar mig.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback