This really made my day!

God morgon på er alla morgonpigga människor! 
Vaknade vid nio och har hunnit duscha, aktivera mitt nya studentkort och svarat på ett fint tumblr ask! 
Jag kan inte beskriva i ord hur glad jag blir varje gång någon skriver något snällt till mig på tumblr! 
Jag vet inte, det känns som de skriver det för att de menar det och inte bara för att vara snäll.
Kan inte formulera det bättre, men de känner mig ju inte och vet inte hur jag är som person, förmodligen..  Om det inte är någon jag känner som skriver detta.. OMG, VA NYFIKEN JAG BLEV NU!!!

Idag ska iallafall på Emilias konfernation sen får vi se om jag, Viktoria och Izak kanske går på crushing eller någonting!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlans <3

Svar: Jaaaaaaaaaa! <3
Sara Brändström

2013-05-05 @ 03:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback