18 års firande!

Igår fyllde min fina vän Emma äntligen 18 år!
Är så sjukt avundsjuk på henne att det inte är sant, jag menar jag har hela 107 dagar kvar tills jag fyller 18!

Jag kom hem till Emma runt två tiden, var bjuden på hennes släktkalas, det var jättetrevligt! 
Emma hade gjort red velvet tårta och den var att döda för! Hon hade även bakat brownies som var otroligt goda också, men tårtan var verkligen svår att slå alltså! Funderar på att testa och göra den själv någon gång så kanske jag också kan ha den på min 18-årsdag, man får ju tänka långsiktigt ni vet. Vi spelade även sällskaps-spel vi ungdomar i källaren också. Jag och Lovisa vann fast inte poängmässigt, hehe.

Vid sex åkte vi in till stan (Trollhättan alltså) för att sedan gå till Strandgatan och vänta in alla.
Väl på strandgatan fick Emma presenterna vi hade köpt till henne, från vårat gäng fick hon två stycken yankee candles (home sweet home och christmas memories) och tartletteformar eftersom hon älskar att baka! Hon fick även beställa in sin första drink, O2 tror jag den hette om jag inte har helt fel, med vodka, vanilj och limesmak (?)

Vid halv tio körde Lisa in mig till torget på sin cykel och vid elva var jag hemma! 
När jag väl kom hem var jag helt slut så jag somnade någon timma senare.

Här kommer några halvada bilder, min kamera spelade mig några spratt igår..




Och två instagrambilder på detta (@ssaraduvet)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback