Grattis Gry!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Grys (riktiga!!!) födelsedag! 
Grattis ännu en gång Gry, hoppas du har haft och kommer ha en bra dag! 

Började 8:15 men tåget var försenat med 20 minuter så jag kom 10 minuter sent! 
Alltid när jag stressar hem i från så är tåget försenat, men det gjorde ingenting jag hade roligt sällskap med mig! 

När jag väl kom till skolan var det svenska lektion som gällde och vi lånade var sin roman, jag tog Saknad skriven av Karin Alvtegen, den ska handla om en uteliggare. Det ska bli intressant att se om den fångar mitt intresse! 
Efter svenskan så hade vi matte, kan ha varit den roligaste mattelektionen på länge! 

Vid halv tolv tog vi bussen in till stan för att äta på Golden Flower, en thairestaurang i Trollhättan. Helt okej mat, men som jag har sagt förut Melleruds thairestaurang slår allt (förutom pandarestaurangen i Halmstad).

Här kommer några bilder från dagen! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback