Sena kvällar men en trevlig helg

Ska ännu en gång skriva vad jag har haft för mig, eftersom jag har varit dålig på att blogga det senaste! 
Bloggade senast i torsdags så jag berättar från fredagen och framåt om det passar herrskapet, annars får ni väl scrolla vidare eller någonting.

Fredag - Slutade lite tidigare eftersom vi inte hade någon engelska. Även denna fotolektionen så fick jag och Tora använda oss av fotostudion eftersom ingen annan vill, men det var roligt vi fotade Lisa och hon var en superb modell! Efter skolan följde Tora med mig hem och vi kollade på The conjuring och Wrong turn. The conjuring var faktiskt ganska bra, lite långdragen skulle jag väl säga, men wrong turn vilken skit film, haha! Vid nio åkte Tora hem och jag kollade på två The walking dead avsnitt (ännu en serie jag har fastnat i nu, fuck)

Lördag - Jag började dagen med att gå på två stycken julmarknader. En i Ödskölt och en vid Gunnarsnäs kyrka, är det någonting jag älskar så är det julmarknader! Nästa helg är det julmarknad på Baldernäs, det är någonting jag ser fram emot faktiskt! Vid fyra tiden kom Shqipe hit för att ladda sin mobil, vi kollade på två eller tre avsnitt av The walking dead och hon ansåg mig vara psyko som kollade på det, men idag så frågade hon efter länk på serien så, så psyko kan jag inte ha varit. Vid sju kom Lisa hit och vi förberedde allt inför 1D - day. Vid åtta började det och vid tjugo i fyra alltså 40 minuter efter den utsatta tiden var det slut. Kan ha varit de bästa 7 timmarna och 40 minuterna i mitt liv! Vet ni vad som satte grädde på moset eller? Harry Styles och Niall Horan såg våran bild vi skickade in på twitter, fattar ni vad stort eller?! Är helt sjukt, jag grät av lycka och kunde fokusera på en timma på vad som egentligen hände på livestreamen, jag var verkligen i chock! Som ni ser på bilden här nedan så pekar Harry på oss.


Söndag / igår - Vaknade 10:28 (minns det eftersom vi satt larmet på 10:30, Lisa vaknade 10:29 hahah) lagomt jättetrött gick jag tillslut upp för att duscha. Sedan tog det någon timma innan jag bestämde mig för vad jag skulle ha på mig. VId 12:10 åkte vi från Mellerud jag och Lisa och sedan skillde vi oss för några timmar hon skulle ha danspass och jag på Emmas släktkalas. Resten kan ni läsa i inlägget här under, där det finns bilder också.

Måndag / idag -  Idag kom One Directions nya album Midnight Memories ut, det är jättebra och jag sitter just nu och lyssnar igenom alla låtarna. Min absoluta favorit tror jag är Half a heart eller You & I, värda att lyssna på! Detta albumet var lite annorlundare än de tidigare, de är mer rockigare låtar om man säger så. Men de är bra så! Vad som kommer hända i kväll vet jag inte, det är tonårsbossen i kväll och det okända så blir väl att kolla på det. Kanske även kolla på ett eller ett par avsnitt av The walking dead, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback