Spontan tripp till Strömstad

Hej på er tänkte göra en uppdatering så ni slipper dessa långa inläggen då jag berättar vad jag har gjort under veckan. För nu har jag faktiskt lite att berätta. 

Blev väckt vid nio tiden eftersom mina föräldrar hade bestämt sig för att ta en shoppingtur till Strömstad (var bestämt att vi skulle åka till Överby egentligen). Till en början var jag jättenegativ till detta beslut då jag inte trodde att jag kunde Nordby särskilt bra, men det visade sig att jag kunde det bättre än vad jag trodde jag skrapade ihop fyra stycken julklappar!

Påtal om julklappar brukar jag vara klar innan Novembers början eftersom jag börjar redan under våren och sommaren med att handla det, på så sätt får jag ekonomin att gå runt plus att jag älskar att handla presenter till andra, kan vara det bästa jag vet! Dock kan jag få en väldig ångest ifall jag inte hittar någonting som är perflekt till personen i frågan, har lite sådana problem just nu. Men hej, det är 25 dagar kvar ellerhur? Har åtta klappar kvar att köpa, hehe generöst. 

Imorgon är det redan första advent och även första december, helt ofattbart vad tiden går fort! 
Kommer precis ihåg i detalj vad som hände mig förra nyåren. Och min födelsedag minns jag också, sommarlovet som bestod av flörtande, festligheter och festivalfirande men även utomlandsresa med familjen. Har fått operera mig också vilket jag är väldigt tacksam över och håller tummarna att det är borta föralltid nu, hade varit så otroligt skönt! Detta året har varit rätt bra med tanke på vad jag har varit med om, man får vara tacksam över de bra stunderna för de överväger faktiskt detta året. 

Sitter framför Emmas (egentligen mammas) dator så tog en bild på mig och min kära mamma tidigare detta året då vi var på Azorerna allesammans som ni säkert minns! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback