Ännu en lista snodd från Lovisa, busigt!

Vilket är ditt mest använda ord  förra veckan?
Eftersom denna veckan precis har börjat tar jag nästa vecka. Måste vara ''AYE!'' tyvärr.
Ispirerat av Pauly D kolla bara här

Har du någon fobi?
Jag har stor fobi för ormar och trånga utrymmen samt mycket folk. Sedan har jag en liten fobi för får också.

Vad är det goaste du ätit i veckan?
Måste ha varit det vi åt hos Emma i fredags, enkelt men så otroligt gott!! 

Vad är det finaste någon sagt till dig idag?
''Jag älskar dig''

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Utseendemässigt var det nog igår, såg helt okej ut för en gångs skull. Prestigemässigt vet jag inte riktigt..

Vad har varit roligast i helgen?
Denna helgen har varit helt okej faktiskt! I fredags var jag ju som sagt med tjejerna (+ Daniel) och på lördagen fick jag One Direction Biljetter (!!!!!!) och igår var jag på kalas och träffade Sebbe. Men det var nog roligast att få biljetterna tror jag, eftersom de ville jag ju så gärna ha! 

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Avicii - You make me

Vad har du sysselsatt dig med i veckan då du haft dötid?
Tumblr, vad annars?

Har du gjort något i veckan som du aldrig gjort innan?
Kollat på 2013 års Idol för första gången, är väl typ det.

Vad oroar du dig för?
Jag oroar mig för skolan just nu, speciellt min presentation av boktryckarkonsten, usch. 
Dock behöver jag inte presentera det för helklass utan halvklass, vilket är lite skönare. 

Vem är den kändaste personen du sett på länge?
One Direction i Stockholm i maj, hehe.
Eller ja okej, Zayn Malik, Louis Tomlisson, Liam Payne, Harry Styles och Niall Horan om vi ska vara spesifika så att säga.

Vad har varit mest förvirrande det senaste?
Matten, fattar ingenting na sekunden och sjukt mycket andra, lite småkonstigt, eller ja.. Jättekonstigt. 

Har denna veckan varit bra?
Tja, helgen var bra iallafall, veckan över lag har väl inte varit tipp topp, men nu är det måndag igen = ny vecka hoppas på en bättre vecka nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback