Ännu en snodd lista av Lovisa!

Vilket är ditt absoluta favorit syssla på hösten? 
Umgås med vänner, ta promenader, prata och disskutera olika saker med en fika.
Eller bara gosa ner sig under filten framför en film/serie, tända ljus och njuta av höstens vackra färger.

Vad lyssnar du på för musik nu under hösten?
Jag väntar fortfarande på One Directions nya album men just nu har det varit massvis av Macklemore!

Vilka städer vill du besöka under den närmsta tiden?
Eftersom hockeyn har kommit i gång igen (ÄNTLIGEN!!!!!) så vill jag gärna åka till Karlstad för att hejja på världens bästa lag! Även Göteborg hade varit fint att besöka!

Några filmer du vill se i höst?
Nä jag vet inte riktigt.. Ingen direkt så.

Vad gör du med din hy?
Just nu har jag nästan gett upp på min hy (vilket syns) men annars använder jag mig av ansiktskrämer, sköljsaker osv.

Dina bästa tips nu när mörkret och hösten kommer? 
Gå ut och fota!! Kan nog vara den finaste årstiden att fota vid nästan, finns väl ingen som inte tycker att alla dessa löv är fina?! Eller varför inte tända ljus när mörkret har kommit? Dra ihop ett gäng och poppa popcorn, sätt på en film och njut! Finns ingenting bättre de närmsta månaderna (enligt mig). Det är det bästa man kan göra fram till jul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback