Fylld vecka med många aktiviteter

Hej på er! 
Var nästan två veckor sedan jag bloggade senast men har varit upptagen med allt och ingenting kan man säga! 
Minns inte vad jag gjorde förra vecka men kan ta denna veckan en snabbis så ni ser lite vad jag har haft för mig.

Måndag:
Sov hos Sebastian, hade grova skavsår efter mina nya vita (låga) converse, notera att skavsåren ännu inte gått bort.

Tisdag: 
Bob Hansson kom till våran skola för att berätta om poesi (tror jag?) han var iallafall jätteskön och fick alla att skratta! 

Onsdag:
Då var jag till Göteborg med skolan, vi gick på olika museum samt operan, jag hade jättekul + jag åt på Kosmos!

Torsdag:
Efter skolan åkte jag och Sebastian till Överby för att se om vi kunda förminska armbandet han gav mig i födelsedagspresent men det gick inte så jag bytte det till ett halsband som också var jättefint! 

Fredag/igår: 
Jag och sex andra tjejer i klassen fick våra efterlängtade Ed Sheeran biljetter! Såååå lycklig! Efter skolan åkte jag till Dalskog för att fira Cindy som fyllde 17 i torsdags, träffade nya människor som jag trodde hade hatat mig, men som de inte gjorde. Gud va skönt! I nästa inlägg kommer några bilder från festen igår.

Lördag/idag:
Vaknade vid halv tio, vid elva tiden åkte vi upp till marknaden men som vanligt blir det bara sämre och sämre så vi besämde oss för att kika in hos morfar för att ta en kopp kaffe. Efter det åkte vi till Bloms för att titta om det fanns någonting, men vi fick bara med oss ett par sockar hem, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback