Fördriver tiden med en lista

Hur gammal är du? 17, 18 om 39 dagar.

Vad ska du göra idag? Känner mig lite hängig så jag vet inte riktigt. Plus att jag vaknade nyss och har typ inte pratat med någon ännu.

Vilken film såg du senast? Frozen ♥♥♥♥♥♥♥

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Oj, alla årstider har sin charm. Hösten är väldigt vacker sålänge alla fina färger finns kvar, sedan är den inte så vacker längre. Vintern är vacker till en början när snön precis har lagt sig och allt har blivit till frost, sen blir det bara kallt. Våren är underbar! Alla fina blommor som blommar, fågelkvittret och längtan efter sommaren blommar ännu mer. Därför tycker jag nog bäst om sommaren ändå eftersom det har allting! Det är vackert, det har värme och man kan bara ta det lugnt.

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Jag sitter i vårat ''finrum''. Jag har brett ut mig med min dator, locktång, borste, kaffekopp, näsdukar, systemkamera, mobil, mössa, miniräknare, smink och min väska. Mitt i den röran sitter min katt och kollar ut.

När vaknade du i dag? Klockan nio ringde våran hemtelefon.

Vad lyssnar du på just nu? Hör mamma, pappa och Emma diskutera om vi ska till Göteborg eller ej.

Är du besatt av någonting? Mina serier, min mobil och en aning av min dator.


Snarkar du? Har aldig hört någon säga det.. Hehe

Vilken är din favorithögtid
? Julen

Vilket stjärntecken är du född i? Fiskarna

Hur går du helst klädd? Jeans & tröja samt mina CONVERSE ♥♥♥♥♥♥
Vad sa du senast? ''Nä hon är i mitt rum''

Vad köpte du senast? Donken mat, haha

Hur många gånger har du flyttat? 3 gånger, från Mellerud till Ingribyn och från Ingribyn tillbaka till Mellerud.

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 7 år och skulle snart fylla åtta, jag blev fortfarande ombedd att sjunga ''Pippi Långstrump heter jag'' eftersom jag ett år tidigare hade gjort det i Bingolotto. Livet var nog rätt bra, iallafall en aning.


Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På kudden brevid mig, haha

Är du blyg? Jag avskyr att fråga om saker tillexempel i affärer eller till lärare och sånt, även att starta konversationer, men sedan brukar det flyta på rätt bra.

Vad heter du i andranamn? Erica Charlotte

 Har du, eller har haft, något smeknamn? Snooki & Brännis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback