En återkommande fråga jag har dåliga svar på

Jag har fått många frågor om jag och Sebastian någonsin har bråkat och sanningen är nej.
Vi har egentligen inte haft något tjafs heller, jag kan vara lite päsig när jag är trött men det är allt, haha.
Det har fått mig att tänka, vi är inne på våran sjätte månad tillsammans och allting rullar på som det ska! 
Tänkte ta upp några saker jag tror kan vara en bidragande faktor till varför det går så bra eftersom det är så många som frågar (konstigt nog?) .

1. Vi pratade mycket innan vi fattade tycke för varandra, jag har dock haft någon känsla för honom hela tiden skulle jag väl säga men de blommade allt mer. Alltså var vi redan bra kompisar innan någonting hände och visste mycket om varandra. 

2. Vi träffades första gången på Överby tillsammans med Viktoria och fikade, det blev inte särskilt awkward eftersom vi var tre och Viktoria räddade situationen. Det var februarimånad och jag var så sjukt pirrig i magen och mådde så illa, haha!



3. Vi blev tillsammans en dag innan jag åkte utomlands och bestämde oss för att träffas när jag kom hem (1 vecka senare) för att se om det skulle fungera, vi berättade då inte för någon att vi var tillsammans. Kanske tog en månad innan det kom ut? Kommer inte ihåg, kommer bara ihåg mina tjejkompisars reaktioner för de vet vilken crush jag hade på denna killen! 

 

4. Vi har aldrig varit med varandra överdrivet mycket, som ni vet var han i Norge och praktiserade och det fick iallafall mig (hoppas även han) att sakna honom! Det är viktigt att sakna en person och inte ses varje timma utan låta varandra ha andra aktiviteter för  sig som att vara med kompisar, spela fotboll eller liknanade.



5. Jag tror inte jag är den klängiga typen utav flickvän heller, jag spammar honom inte med meddelanden och jag ringer/messar honom inte om han inte har svarat på ett par timmar. Han får ta den tiden han tar och sitter han och spelar med några kompisar vill inte jag vara ett störande moment som gör att han förlorar eller liknande (haha!)


6. Vi är ganska öppna för varandra och kan prata om vad som helst, jag kan sitta och fangirla när jag ser en bild på en One Direction medlem och han nästan fangirlar med mig eller säger någon rolig kommentar. Och när han sitter och kollar på Pewdiepie när han spelar eller liknande sitter ju jag självklart med honom och kollar! 

7. Vi kollar på samma serier, The walking dead och Breaking bad. Det är någonting vi alltid kan kolla på tillsammans, jag förösker komma i kapp med Breaking bad eftersom han har sett alla, The walking dead har jag redan kollat i kapp till.

8. Vi stänger inte bara in oss i ett rum och endast är med varandra, vi umgås även med resten av familjen. Jag har kollat på flera filmer tillsammans med hans pappa och spelat kort med hans syskon. Och han har åkt båt tillsammans med min och läst i fisketidningar tillsammans med min pappa.

 
9. Vi köper inte varandra presenter varje månadsdag utan ser oftast till att bara umgås med varandra. Jag vill inte tävla i vem som har köpt den bästa presenten eller liknande. Jag har köpt födelsedagspresent och julklapp till honom och ett armband efter jag var utomlands. Och han har bjudit mig på restaurang och middagar och en julklapp, jag har inga krav att han ska köpa saker till mig! 



10.
Vi rusar inte fram i vårat förhållande, utan försöker hålla tyglarna. Vi är tillexempel inte förlovade (det finns ju folk som blir det väldigt snabbt) och vi pratar inte jättemycket om våran framtid. Det får flyta på som det gör helt enkelt eftersom det verkar fungera!

Där har ni 10 tips som jag har kommit på, det kanske hjälper någon någongång, ni kan tacka mig senare genom att skicka checkar med pengar eller liknanade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback