''Jag har snygga jeans doe''

Hej på er!
Igår åkte jag och familjen till Överby eftersom min syrra skulle köpa sin Iphone 5s guld, så jag gick runt där själv. Jag började med Gina Tricot, H&M och sedan vidare till BIKBOK. Väl inne på BIKBOK hittade jag ett par jeans som jag tyckte var snygga och inte särskilt långa i benen heller så jag testade dem, första paret var för stora så testade en storlek mindre och de satt som en smäck!! Fattar ni vad lycklig jag var eller? Mitt första par som sitter bra, love life!

När klockan närmade sig halv tre mötte jag upp Sebbe som också var på Överby och följde sedan med honom hem. När vi väl kom hem gjorde han middag till mig eftersom de hade ätit på thairestaurang. Men detta var minst lika gott, kycklingfilé men hemmagjord klyftpotatis och frästamorötter och lök, namnam!

Senare på kvällen kollade vi på Insidious och herr Ohlsson försökte skrämma mig genom hela filmen, han lyckades inte en ända gång.. Stackarn.




Och för första gången vaknad Sebbe före mig och väcker mig, whaaaat? 
Jag sov medans han spelade också, jag antar att jag var väldigt, väldigt, väldigt trött för sammanlagt tror jag att jag sov 13-14 timmar.. oups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback