Love is an open door

Ja, rubriken är från Frozen/Frost, det är verkligen en ny favorit!! 

God kväll på er! 
Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag men nu är jag helt slut.
Har precis ätit thaimat vilket var jättegott! Nu sitter jag och lyssnar igenom låtarna från Frozen/Frost filmen, och ja ALLA måste se den! Jag dööööör. Vill bara se den om och om igen!! Men vill inte tjata ut den det första jag gör.. 

Idag började jag dagen hemma hos Linnéa eftersom vi skulle filma våran skräckfilm. Jag fick ha på mig vita linser och det var första gången jag använde linser, det gick oväntat bra! Jag var livrädd att det skulle göra ont eller vad som. Vi hann med första filmen så nästa tisdag ska vi spela in den andra delen. Eftersom vi var en så stor grupp var vi tvugna att göra två.

När klockan hade passerat 12 åkte vi tillbaka till skolan för att äta lunch, de skulle servera pannkakor men det var kallops så det var en besvikelse. Vilken tur att jag fick thaimat istället. Sedan hade vi svenska och historia också, inget särskilt hände på någon av de lektionerna. 

Tog en fule selfie med camen, det är grejer det. Den enda anledningen var att jag skulle visa koftan lite sådär. 
Visst är den fin? Japp jag vet.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback