Spanien

Tja kompisar, jag har ftt flera klagomål om att jag inte har bloggat, sorry för det.
Men nu bloggar jag faktiskt så ni ska vara glada. 

Jag ska till Spanien på lördag för er som inte vet det, till ett litet ställe som heter San Javier som ligger någonstans kring Murcia som ligger någonstans vid kustbandet. Vi ska vara där i 6 dagar jag, Emma, Lavin och Christoffer. Vi fick den chansen eftersom projektet går ut på kultur och vi går en filmkurs helt enkelt. Det var näst intill bara jag och Emma som var intresserade i våran klass och i trean fick de som presterade bäst åka. Det ska bli väldigt roligt och både jag och Emma ska båda filma så det kommer förhoppningsvis upp en vlogg efter vi har varit där! 

Men här får ni lite att kolla på så länge, det är vårat filmprojekt till spanien!
Det är textat på spanska eftersom det var kravet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback