En vecka full av 18-firande!

Hej, nu är det faktiskt en 18-åring som bloggar från denna blogg och inte en 17-åring! 
Jag har verkligen haft fullt upp hela denna veckan med firanden, pluggande och planerande! 

Vi gör en snabb sumering som vi alltid brukar göra tycker jag.

Tisdag: Måtte skitdåligt hela dagen över att jag hade matteprov dagen efter och jag var hur stressad och pressad som helst, men nu är det över och det känns skönt! 

Onsdag: MY 18TH BIRTHDAY!!! Firades av min familj på morgonen och efter skolan, fick även en liten present av Sebastian på skolan. Tänkte förövrigt visa allt jag har fått i ett annat inlägg annars blir det så mycket på samma gång! 

Torsdag: Emma övertalade mig att gå på Lipz, jag tog med mig Viktoria och vi stannade där mellan 21-00 och missade därför det vet du, men men jag har sett dem en gång innan så var väl ingen stor deal egentligen, även om det hade varit väldigt kul att se dem igen! Men jag hade roligt över lag ändå, kan jag lova!

Fredag: Vi slutade tidigare än vanligt alltså klockan ett, jag åkte hem och gjorde middag för att sedan åka i väg igen till Vänersborg för att hämta Amanda! Vi slocknade runt tio tiden, partypoopers haha! 

Lördag/igår: Vaknade halv åtta och då bestämde sig jag och Amanda oss för att gå till gymmet vid tio. Efter en många om och men så valde Emma också att följa med. Vi gymmade 1,5 h och det var hur skönt som helst!
Vid fyra kom mina andra kompisar hit och vi började med en liten förfest hemma hos mig och sedan begav vi oss till Vågen för att äta middag. Vi hade även strul där, då de hade missat att jag hade bokat bord, men det löste sig ändå! Fick så många fina presenter här med och jag lovar att jag ska visa dem så snart som möjligt! Och även bilder från gårdagen med för den delen!

Söndag/Idag: Amanda åkte hem vid 09:30 och sedan dess har jag och Emma kollat på EGO, två Degrassi avsnitt och 6-7 How I met your mother avsnitt. Händelserik dag ellerhur? 

Nej nu ska jag ta och avrunda det här och äta thaigryta, ha det gott så kommer det uoo bildbomber senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback